Thursday 9 June 2011

MooD : CuTi Sem !

Hye2 semua.. :)


bertemu kembali bersama saya cik laici.. hehe.. oke.. rini cik laici nak sambong mengarot sikitt... haahaha..
nak jugakla story mory cikit pe yang cik laici wat tyme cuiti2 nie.. errrghhh.. untuk makluman semua..cutiku xdela seronokk sangat...huhuk..nie semua gara-gara ketiadaan wang poket yang diperlukan untuk berjalan-jalan...huuuu :( sedih x beb ?? hahha.. alaaaa.. xde duet pon aku masih kuat berjalan-jalan.. haha.. jalan je la depan umah belakang umah tepi umah.. hahak.. gile2.. :D 



nie aku nak cerite pasal aku ngn besfren2 akula..heee.. hohooiii... rindu jugakla pada mereka yang berkenaan nie..even dah jumpa.. jumpa pon alahai sat bebenor.. xsempat nak menyoley-nyoley lame-lame.. haha.. kitorang g kenduri kawan kawin...waaaa.. jeeless terokkk..nak kawin jugak.. hahhaa... 

alkesahnye cmnila kan.. aku ni ajakla kawan2 kerabat aku berjimba-jimba..yelah dah lame dohh x berjimba bersama-sama..dok jaohh2..rindu rasa di hatii..haha.. okela tanak mengarot panjang2... tengok jelah gambar2 yang tersedia di bawah nie... taraaaaaa~~ :))



berkenduri abang anis ! 

sakan aih jadi minah telor..hehe

classmate kawen..cantek terok ! 

wayang karak :) seram..haha..

peace yeah ! <3

tesco Manjung.. :)

cewahhh..beriya2 je kami :D

si gemok depan kedai kek..nak beli kek wat besday gurl.. haha

hye mr kek.. haha.. 

agak xsenonoh je kami..heee :)

jeng3 ! tiop2 lilin besday gurl.. muaaahhh..

jeneh seronok jah kami semua.. thnx kat geng2 laki yang memeriahkan keadaan..hahhaa...

tyme nak balik dah.. dah knyang perot suka hati.. besshhh :)

No comments:

Post a Comment