Thursday 23 June 2011

cantek ke ? ^_^ ohh kereta idamanku~





salam lagi~ hehehe

nak update cite pasal kereta idaman... haha.. semua orang mesti ada kereta idaman yang dipuja0puja kan..
oh.. aku pon turut tidak terkecuali..hehe.. banyak kot yang aku sukeeeeee..tapi setakat nie aku hnya mampu memandang dari jaoh la kan.. almaklumla ngak BERUANG ! hehe.. 
dah2..jom2 kite tengok kereta yang aku minat..nie antaranya jelah..xlarat woo nak search images kat google.agagaa~




cewahh..xde bumbung pon aku nak minat jugak kan.. :)
ohh bmw ilove u ! 


lancer oh lancer :)


mitsubishi lancer..ohh terujanya !


nissan gtr..wink2..



dan ni buatan malaysia.hehe
MYvi elegance..minat2..


kereta myvi jela aku rase paling boleh tahanla lau nak beli pon.. seyes cantek jugakla..sporty sangat..
dalam dye ok smart sangat..full bodykit oohh elegance nie.. memang ok sangatla.. gps semua lengkapla
orang kata.. xrugi taw beli myvi nie.. sangat memuaskan hati...jangan teragak-agakla nak beli...myvi laris terok kottt...
ILOVEMYVI! hehe..

harap-harap dapat seketoi dua kereta yang tersenarai kat atas nie.. hehe.
amin2.. :)

No comments:

Post a Comment