Sunday 26 June 2011

kalau lah saya superwoman ! :D

weeee~superwoman laici bersiap sedia untuk terbang ! haha




salam semua~ 

bertemu kite lagi dalam edisi khas bersama cik laici ! auww~ nak story apakah ye hari nie ?? 
hadoyaaaiii (versi Johan (Jozan )) hehe~ semestinyalah SUPERWOMAN ! omg.... hehe
waaa..cam best gile je kan lau kite ni leh terbang..bertukar ! :)
terbang terbang di langit biru...seronoknyeee...berkawan dengan unggas-unggas yang bebas berterbangan
aalangkah damainya di hatii.. aman seh waa cakap lu.. huhu.. 
hilang je kan semua masalah yang bertimpa di jiwa dan raga..
sure xde sape lah kacau kite.. yeah kan dah dok atas sorang2..hehe..
pulunla terbang keliling dunia ciptaan Allah ni.. 
nikmati keindahan alam..tenang-tenang..
bersyukur nye Ya Allah lau aku boleh terbang..
tapi.. nonsense la kan.. berangan mat jengkol bolehla..huhu..
gila la lau boleh terbang cam superwoman 2.. kang jd cm kumpulan SEPAH tue..
TANJATT BOBOII.. haha~lawak :D

xpela kan..sekadar berangan pon jadilah..terbang ! yes memang satu benda yang
leh wat aku teruja giler...ohhhooii..xmampula..bukan de sayap
pon nak terbang.. nak harap lepas cam tikar P.RAMLEE bujang lapok
2pon jaoh sekali...berhenti berharap jela zura oii.. hehe

hadoiiyaii..sempot sempott.. 
kejap nak berangan sikit lagi..hehe..syiookkk jugak kan lau leh terbang
skali ngan partnership..haha.. auwww auuww..
soo sweeeettt..omantiknye.. hehek.. jeneh seronok sendiri..heee
nak2 cm bawah nie.. ^_^

phewitt..sweetla kartun nie.. tp..cm de dialog je..
A : u ni nape ha ? curang ngan saya? bole plak p terbang ngan superwoman len...haishh..
terbakorr taw x.. i bakar u jugakk kang..
B : elehh..nak men tuduh2 lak.. nampak i tengah pelok tubuh nie..kang..
xpasal2 je u kene campak dalam laut.. ape ponn xbleyy..huh ! 
haha..dah2la.. xlarat pulak aku nak merepek meraban.. korang yang drop bace belogg buruk aku ni pon sure ingat aku ni xbetoii ke hape je kan.. :) peace la u oll .. juz story yang nak ilangkan stress n kebosanan.. tiada kaitan sangkutan atau tempelan sama ada yang masih bernyawa atau telah habis nywanya..huhu..

soryy ye semua.. thankxxxx... daaaaa~ 

saya anak2 superman n superwoman kat atas.. hehe :)



No comments:

Post a Comment