Saturday 18 June 2011

esok hari bapa ~ :(

salam semua..


terpanggil aku untuk mencoret sedikit kedukaan yang ingin dikongsi bersama.. 
esok hari bapa.. semua orang sebok wish hari bapa.. semua nampak hepy je.. nak beli apa kat ayah..tapii..aku..
aku..aku dapat tengok dari kejauhan je kegembiraan mereka..ada jugak yang kesedihan seperti aku..nasin yang sama cam aku..seyes..aku rindukan arwah abah.. abah dah takde.. kenapala abah pergi dulu ?? hmm.. Allah sayangkan abah.. aku tak kuat bila aku teringat semua nie.. teringat masa kecik2.. Ya Allah.. terasa terkilan sangat aku tak sempat nak tunjuk kejayaan n bagi kebahagiaan aku kepada arwah abah.. abahh.. acu tahu acu bukan sempurna sebagai anak abah.. maafkan acu abah.. acu rindukan abah sangat-sangat.. terngiang-ngiang lagi pesanan abah sewaktu abah sakit.. abah..maafkan acu..acu tak dapat nak kawal perasaan nie.. kalau boleh acu rela pergi dulu..lepas abah pergi.. atok pon pergi... dan baru ni nenek pulak.. acu rasa kehilangan yang amat sangat,,


Ya Allah.. kuatkan aku dalam menempuhi dugaan ini.. aku sayangkan mereka.. tolong tempatkan mereka di kalangan orang-orang yang beriman.. 
tolong jangan ambil nyawa mereka yang aku sayang.. aku sangat perlukan mak..family..hanya mereka kekuatan aku.. 
kadang-kadang..aku termenung n menangis seorang..melyan perasaan dan jiwa yang sangat kosong.. bagai tin kosong.. sepi.. aku nak jadi kuat..mudah-mudahan aku dapat menjdai seorang yang tabah.. amin..


Al-Fatihah untuk arwah abah..acu sayangkan abah...juga wat arwah atok n nenek... sy sayang mereka.. );

raya last ngan arwah abah.. 4 years ago..
4 years ago..sy sayang mereka.. 

No comments:

Post a Comment